مامانا وزن دهی نان 2بهتره یا ببلاک2؟؟

۳ پاسخ

به من دکتر گفت دنبال وزن دهی و تپل کردن نباش همه ی برندها یکیه،کالری یه اندازه دارن،به من گفت ببین کدوم شیرخشک رو میخوره و بهش میسازه همونو ادامه بده

هردو مثل همه کالریشون

نان بهتره . البته بستگی داره کدومشو بیشتر میخوره و اسهالش نکنه

سوال های مرتبط

مامان پسرم🧸🍭 مامان پسرم🧸🍭 ۱ سالگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان avina🎉🌸 مامان avina🎉🌸 ۱ سالگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان یاسین وماهلین مامان یاسین وماهلین ۱ سالگی
مامان نینی کوچولوم❤️ مامان نینی کوچولوم❤️ ۶ ماهگی