۳ پاسخ

اگه ناشتایی میگیرن ازت
ولی چون الان دیره ممکنه خودت اذیت شی چون دو سه ساعت طول میکشه
بهتر بود صبح زود میرفتی

شب قبلشم از ۱۲ به بعد چیزی نخور شامتم ی غذای سبک باشه

باید ناشتا باشی برای ازمایش قند

سوال های مرتبط

مامان روشنا🩷 مامان روشنا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری