۲ پاسخ

من برای ی سالم پیشم هنوز دارم
نگینی کن تو ظرف در بسته فریز کن

من خورد کردم تو فریزر نگه میدارم.میتونی پوره کدو حلوایم برای نی نی ت درست کنی.

سوال های مرتبط

مامان نیکان🫀 مامان نیکان🫀 ۱۴ ماهگی
مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی