تجربه فشار خون :

تصویر
۵ پاسخ

خدارو هزارمرتبه شکر ک از دستشـون نجات پیداکردی

خداروشکر که خودت و نینی سالمین
انشالله به وقتش ننیو بغل کنی
منم بستری شدم واس خاطر انقباض که بهم آمپول زدن و سرم
و آمپول ریه بچه رو هم زدن با خیال راحت اومدم خونه

خداروشکر خیلی ترسیدم

کدوم بیمارستان میخوای زایمان کنی؟؟؟

عجب نفهم هایی شدن پرستار

سوال های مرتبط

مامان رقیه جون💖 مامان رقیه جون💖 هفته دهم بارداری
مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی
مامان فاتح مامان فاتح ۶ ماهگی
مامان donia مامان donia ۶ ماهگی
مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی
مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی