کسی اینجا فشار خون بالا نداره ؟؟

۵ پاسخ

من فشارم رو دوازده هست قرصم دوازده ساعت میخورم نمکم فقط نمک غذا ک اونم زیاد نیست پفک چیپس واینا نمیخورم فعلا ک خوبم

چرا نمیری دکتر
منم دارم هر از گاهی سه چهار ماه اول ک تا ۱۶ بود

من فشارم بالاست ومرتب میرم چکاب

نه من به شدت درگیر فشار پایین هستم😭

فشار خون داری دیگه یه روز در میون باید بری ان اس تی.. خیلی مواظب فشارت و حرکت بچت باش

سوال های مرتبط

مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد