۴ پاسخ

هندونه یکی از بهترین میوه هاس برای سرما خوردگی

نه خوبه

من که تب داشتم هنداونه خوردم انگار اب رواتیش بود

بخور عزیزم عالیه مخصوصا واسه سرماخوردگی مایعاتش زیاده زودتر خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری