۹ پاسخ

ببین طبق دستور پزشکت بخور نه ماها

اشکال ندارد همشو بخوری

کامل هم میتونی بخوری من دکترم میگفت کامل بخور

کدئین نخور
ساده باشه

استامینوفن پونصد یا ۳۲۵مجازه

نه نخور

کدئین نباشه. بمن دکترگفته۵۰۰رو هر هشت ساعت میتونی بخوری فقط ساده باشه

کامل هم میشه

کامل هم میشه بخوری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماکان ومانیکا🎀 مامان ماکان ومانیکا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی