۳ پاسخ

خدایی یه دکتر رفتن انقد سخته ؟

😐چرا میخای همش نصفه کنی؟بااین حال بدی ک داری یدونه۵۰۰باید بخوری فکر نکن نصفه کنی بخوری عوارضش کمتره

میتونی ی دونه کامل هم بخوری فدات

سوال های مرتبط

مامان ماکان ومانیکا🎀 مامان ماکان ومانیکا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکا مامان نیکا روزهای ابتدایی تولد