کیا با اسپاینال زایمان کردن ؟؟

۲ پاسخ

من

من زایمانم با اسپاینال بود البته اپیدورال می خواستم گفتن نداریم اسپاینال زدن برام

سوال های مرتبط

مامان وردیله‌کم🐣 مامان وردیله‌کم🐣 ۱ سالگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی
مامان دایان رادمان مامان دایان رادمان ۱ سالگی