کیا تازه زایمان کردن؟؟؟حالتون چطورههه

۴ پاسخ

بنام خدا پاره شدم

افسرده داغون هرروز باخودم مرور میکنم کاش طبیعی زایمان میگردم

من هرروز دارم زیر بار اینهمه کار و مسیولیت میزام .
خوبم ممنون فقط یکم چاک خوردم 😂😂😂😂😂😂

افتضاح بود

سوال های مرتبط

مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان 𝐃𝐞𝐥𝐚𝐧𝐚🩷 مامان 𝐃𝐞𝐥𝐚𝐧𝐚🩷 ۱ سالگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی
مامان دایان رادمان مامان دایان رادمان ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی