خانما بچم ۳ماهشه عسطه میکنه چه قطره ای بهش بدم

۳ پاسخ

میگم شاید داره سرما میخوره میترسم

عطسه که اشکال نداره

عطسه که طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان جانان 💕 مامان جانان 💕 ۳ ماهگی
مامان حسن فراغت مامان حسن فراغت ۱۱ ماهگی