دوستان اسهال در هفته من طبیعیه

۳ پاسخ

اسهال دلایل زایمانه
من کمی اسهال بودم یه هفته بعدش دردام شروع شد

اسهالت همراه با درده؟

اسهال یکی از علائم زایمانه اگه دلیل دیگه ای نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم 🩷🍓 مامان دلین خانوم 🩷🍓 ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان کارن کوچولو🩵🥹 مامان کارن کوچولو🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد