قطره اینفاکول خوب هست برای این سن بدم

۴ پاسخ

بله من از چندروزگی دادم
خیلی خوب اثر گذاشت
البته فقط برا کولیک
وگرنه ریفلاکسش که منو نابود کرده

من همه رو تست کردم پدی لاکت از همه بهتر بود

از بدو تولد میشه داد ولی به پسر من جواب نداد

دیدم که زیر یک ماه دادن به بچه و جواب بوده
بازم با دکتر مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۲ ماهگی
مامان هدیه امام رضا🌱 مامان هدیه امام رضا🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کایان/آیکان مامان کایان/آیکان ۱۳ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان آدرین💙آرنیکا🩷 مامان آدرین💙آرنیکا🩷 ۲ ماهگی