سلام دوستان nst برای چیه؟

۳ پاسخ

ان اس تی در صورت نیازه
من رو بارداری قبلیم کلا یکبار ان اس تی دادم اونم موقع زایمان و ۴۰ هفته بود

اگه کسی تو حرکات بچش اختلال ایجاد بشه یا ضربان قلب بچه پایین بیاد .یا دچار درد پریودی و انقباض و.. بشه ارجاع میدن بیمارستان که یه ان اس تی بگیره و ببینن چخبره

معمولا از ۲۸ هفته به بعد ضربان قلب بچه و حرکاتشو مثل نوار قلب ثبت میکنن و اگه انقباض داشته باشی می‌فهمن. اگه لازم باشه دکتر بهت میگه

حرکات جنین رو چک میکنن خیلی کاربردیه و خوبه نگرانی نداره

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۱۱ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۲ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد