۲۹ پاسخ

من سرشیشه ۶ ماه به بالا بیبی لند طرح اونت گرفتم ۲قطرس کلا

اونت ۳ قطره بی بی لند ۴

پیام واسه ۳۸۳ روز پیشه😐😐؟؟!!!

من اونت شماره ۴ استفاده میکردم از ۷ ماهگی
تا الانم همونو میدم

این تاپیک برا پارساله دوستان

یعنی چی از کجا قطره متوجه بشم😐

۳ قطره اونت

پسرمن هنوز یه قطره میخوره . با ی شیشه ۳ قطره ای میدم بهش گلوشو میگیره از دور دهنش میرزه

اونت، ۳ قطره

٢قطره دكتر بران،٥قطره اونت

من ۴قطره اونت میدم

سرشیشه ۳ قطره.هر۳ ماه باید عوضش کنی

اونت ۴

شماره ۳ دکتر براونز

من از ۶ ماهگی دیگه ۵ قطره اونت برا پسرم
و برا دخترم ۲ دکتر براونز

من همچنان ۳قطره اونت میدم😊

سه قطره بیبی لند طرح اونت بعضی موقع ام اونت دو قطره

۳ قطره

بستگی ب بچه و شیشه داره باید ببینی با ۲ قطره بهتر شیر میخوره یا ۳ قطره چون ممکنه ۳ قطره تو گلوش گیر کنه بعضی بچه ها راحت میخورن البته

سه قطره دکتر براونز

شیشه شیر بیبی لند طرح اونت گرفتم ۲قطرع

من ۵قطره استفاده میکنم

3قطره دکتر براون

۴ قطره اونت

از ۶ ماهگی اونت ۴ قطره
هنوزم همون ۴قطره استفاده میکنم

من یه شیشه شیر استفاده نکرده دارم نمیدونم چند قطرس از کجا ببینم؟

من هنوز دو قطره استفاده میکنم چیکو
یعنی باید سه قطره بدم

من اونت سه قطره طرح قدیم

۴ دیگ

سوال های مرتبط