۶ پاسخ

نه اصلا من خوردم دختره

عزیزم هیییییچ چیزی...حتی رژیم های سفت و سخت که با چشمم دیدم برعکس شدن هم توی تعیین جنسیت نقشی ندارن به جز خواست و اراده خدا🙏🏼

سلام نه ربطی نداره

من دکترم برام نوشت خوردم از روز 3 وم پری تا 7ام پری شبی 2 تا الان ک باردارم پسرعه دیگه نمیدونم برای قرص بود یا ن

نه تنها پسر نمیشه بلکه باعث چندقلویی میشه

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان دانیال وفسقل🩵 مامان دانیال وفسقل🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلین مامان ایلین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان دوقلوها💙 مامان دوقلوها💙 هفته سی‌وپنجم بارداری