خانما علام رفلاکس چیه ؟

۳ پاسخ

بالا آوردن ...بی‌قراری....خس خس سینه....آب دهن بچه حالت حباب حباب بیرون از دهنشه

بالا آوردن پرتابی مقدار زیاد از خواب پریدن ترسیدن توی خواب
درمانش هم آروغ گرفتن هر بار بعد از شیر
بعد از شیر خوردن ده دقیقه سرش بالاتر از بدنش نگهدار تختش هم حالت آنتی رفلاکس درست کن

خس خس سینه ،سرفه مخصوصا تو خواب ،کیپ بودن بینی ،خاروندن بینی

سوال های مرتبط

مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان نازنین و رضا مامان نازنین و رضا ۵ ماهگی