علام رفلکس پنهان چیه؟؟؟

۳ پاسخ

موقع شیرخوردن خس خس میکنه شیر برمیگرده دهنش سکسکه میگیره بعضی موقعه ها بالا میاره احساس خفگی داره

من شبا فقط فقط خیلی دوست دارع شیر بخوره فکر کردم علامشه💔

پسر من همه اینارو داره ولی سونوگرافی شکم و لگن گرفتیم رفلاکس نداشت

سوال های مرتبط

مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان abolfazl مامان abolfazl ۴ ماهگی
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان آیلار مامان آیلار ۱ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی