علام رفلاکس و رفلاکس پنهان چیه

۴ پاسخ

بالا آوردن به صورت جهشی شدیدشه. پنهان بالا نمیاره ولی همش میاد تو گلوش و برمیگرده.موقع شیر خوردن خودشو میکشه عقب بعد دوباره میخوره. همش انگار آدامس تو دهنش باشه حالت جویدن دهنشو تکون میده. موقع گریه سرو پاهاشو مثل کمون میده عقب. کولیکم قرمز میشه زور میزنه گریه های شدید و طولانی و ریتمیک داره.وتو کولیک پاهاشو موقع گریه جمع میکنه تو شکمش.

سلام مامانا من شیرم زیاده ایا جایی رو میشناسین بچه بی سرپرست باشه نیاز به شیر داشته باشه؟

علائم رفلاکس که بالا اوردن زیاد
سرشو میده عقب شکمشو میده بالا خودشو کش میده
پسر من رفلاکس پنهان داره
به جز وقتایی که ایستاده نگهش میدارم ،‌اگه استفراغ کنه نمیاد از دهنش بیرون ، میمونه تو گلوش قورت میده
دوبارم خفه شد به خاطر همین🥲

اگه تو شکمش باد داشته باشه علائمش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۶ ماهگی
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان abolfazl مامان abolfazl ۴ ماهگی
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی