سلام مامانا علام رفلاکس یا کولیک چیه

۳ پاسخ

رفلاکس شیر بالا میاره،انگار همیشه داره ادامس میجوه ،تو خواب خس خس میکنه انگار نفسش صدا میده شیر جهشی بالا میاره از دماغ و دهن همیشه گشنس چون همش بالا میاره و سرش و ب سکت عقب پرت میکنه ب اصطلاح میگن کمانی شکل میگیره کمر و سرشو

برای دختر من دقیقا پنهانش بود

تصویر

کولیک زور میزنه قرمز میشه گریه میکنه بیش از ۳ ساعت پشت سر هم و اینک معمولا غروب تا شب و شب تا صب گریه میکنه وقتی رو دلش بغلش میکنی اروم میشه صدای سشوار و قنداق ارومش میکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۶ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان دنیز💕🍭 مامان دنیز💕🍭 ۵ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی