چرا نوزاد از دهن و بینی استفراق میکند

۱ پاسخ

رفلاکس داره باز به دکتر اطفال ببرید

سوال های مرتبط

مامان نورا محمودی مامان نورا محمودی ۱۴ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۷ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی