دلیل استفراق تز بینی نوزاد چی هست

۲ پاسخ

بچه منم گاهی از دماغ و دهن شیر میریزه،خیلی باید حواسمون باشه خطرناکه

پسرمن اینجور بود دکتر گفت به شیرخسکی که میدادم حساسیت داده عوض کرد خوب شد

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان کوهیار🩵 مامان کوهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و دلانا مامان شاهان و دلانا ۶ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی