۲ پاسخ

میگن بادوم روزی ۷_۸برای تشکیل قلب خوبه
من از زمانی ک مثبت شد و همچنان هرروز میخورم

اسید فولیک خوبه
خرما تخم مرغ انار بادام هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان اورهان 🩵 مامان اورهان 🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری