بعد قرص اسید فولیک چ قرصی بخوریم

۴ پاسخ

آزمایش میدی دکتر بهت میگه کدوم ویتامینات کمه باید بخوری و کدومارو عادی ای باید دوز نرمال بخوری من خودم ویتامین دی خیلی کم بود دوز بالا نوشت

من از دکتر اومدم الان گفت اسید فولیک نخور ولی دث و کلسیم و آهن واسم نوشت

بمن ویتامین Dروزانه و اسيدفوليك داده هفته شما بعد هفته ١٤ عوض كرد. برو دكترت با توجه ب شرايطت بگه

ویتامین دی

سوال های مرتبط

مامان آی گل مامان آی گل ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بچه هام و تودلی مامان بچه هام و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری