این قرص آهن ذخترا

تصویر
۱۷ پاسخ

خیلی قرص خوبیه
هم معده رو اذیت نمیکنه
هم یبوست نمیاره چون جذبش تو روده است
من قبل بارداری هم از این قرص استفاده میکردم

شما هنوز دارین از این قرص اهن استفاده میکنین؟مشکلی نداره به خاطر اسید فولیک؟چون میگن بعد ۳ ماه باید قطع بشه؟

اره قرص خیلی خوبیه

سلام روزی چندتا میخوری

سلام شما چه ساعتی میخوردید این قرص رو؟

برای خانمایی ک باردار نیستن هم خوبه ؟؟

اره منم میخورم همینو

اره منم دکترم اینو برام نوشته

دکتر هر اهنی داد خوب نشدم همینو بهم داده خیلی خوبه

اره عزیزم

منم همینو میخورم.
عالیه

دارم میخورم

منم همینو میخورم و خیلی خوبه

منم همینو میخورم

بله عزیزم

دکتر برا من همین رو نوشتن دارم میخورم

اره من خوردم

سوال های مرتبط

مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان رونیسا🥹💓 مامان رونیسا🥹💓 ۸ ماهگی