این قرص آهن تو بارداری استفاده میشه؟

تصویر
۷ پاسخ

اره عزیزم دکتر من گفت از ۱۵ هفته این قرصه رو شروع کنم البته برا من فروفورت گاین هست

من رفتم بهداشت قرص ویتامین D داده با اهن دکتر نگفته بخور وقتی میخورم خیلی حالم بد میشه

مشکلی نداره ولی اگه یبوست گرفتی ب دکترت بگو اهن رئول برات بنویسه

آره عزیزم منم میخورم

دکتر من همینو داد

بله من اینو مصرف میکنم به دستور پزشک

قرص عالیه ولی برای بارداریه عزیزممم نمیدونم چون اهن ی چیزی نیست که الکی بخوری باید حتما دکتر بنویسه براتت برای خدای ناکرده و سقط واینا میگممم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان ❤️✨️🤰 مامان ❤️✨️🤰 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری