خانما این قرص رو تو بارداری میتونم استفاده کنم؟

تصویر
۷ پاسخ

اره بابا
خیلی قرص خوبیه هیچ ظرر ی نداره

بله مجازه منم سرما خوردم سردرد دارم خیلی شدید دکتر داده هر ۱۲ساعت یکبار

تنها قرصی ک تو بارداری مجازه

بله میتونی استفاده کنی

بله هروقت از درد کلافه شدی و یا تب داشتی مجازه

بله مجازه

بله من ی سری سرما خوردم دکتر از این قرص داد بهم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته سی‌ویکم بارداری