کسی بیسکوییت مادر داده؟؟خوبه اصلا بدیم؟

۹ پاسخ

من پودر پسته و بادوم با شیر خشک و یکم کره با یکم آب جوش قاطی میکنم و میدم خیلیم دوست داره

من چند بار دادم تا حالا، به عنوان میانوعده خوبه، تنوع میشه

من اصلا نمیدم ارزش غذایی نداره

ارزش غذایی نداره من نمیدم

فایده ای نداره در کل
ولی اگه مثلا جایی مجبوری بده

من نمی‌دم

خوب ک نیس ولی میشه داد ن هرروز و یکسره

من دادم ولی دو قاشق بیشتر نخورد بنظرم بد نیست هفته ای ی بار

من مجبورا یکی دوبار که بیرون بودیم بهش دادم

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی