شیر و لبنیات تو شیردهی خوبه یا بد

۵ پاسخ

نه نخور باعث کولیک میشه

لبنیات بخور همه چیزشو روزای اول کم کم..ماکارونی بخور...سبزی‌بخور اینجور معدش سریع عادت میکنه

برا روزای اول خوب نیست معده بچه ضغیفه..الانن کم کم بخور دیگه فقط تا سه ماهگی حبوبات نفاخ زیادنخور

اگه بچه رفلاکس داشته باشه یا حساسیت به پروتئین گاوی نه خوب نیست
در کل میگن نخوری بهتره ولی منکه دلم طاقت نداره نخورم

اگر بچه حساسیت نداشته باشه عالیه

سوال های مرتبط

مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی
مامان زهراو حسین مامان زهراو حسین ۱۵ ماهگی
مامان محمدرضا جان مامان محمدرضا جان ۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۳ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان نلین💕✨ مامان نلین💕✨ ۱۵ ماهگی