لبنیات برای شیردهی خوبه ؟؟؟؟یا خوب نیست ؟؟؟

۳ پاسخ

شنیدم خوب نیست شیر ماست دوغ سردیه نخوری بهتره

سردیه دیگه . ‌مثلا میخوای شیر بخوری با خرما بخور . ماست و با نعنا که نی نی دل‌درد نشه

همه چیو‌کم‌کم‌تست کن ببیین سازگاره یا نه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۳ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان نلین💕✨ مامان نلین💕✨ ۱۵ ماهگی
مامان فرشته خداوند مامان فرشته خداوند ۱۴ ماهگی