لبنیات تو شیردهی خوب‌نی؟؟

۳ پاسخ

تو شبر دهی سر خود هیچی رو قطع نکن
همه چی بخور

ن لبنیات باعث رفلاکس میشه نخورید بهتر (تجربه دارم ک میگم )
بخوری ممکن بچه استفراغ ماستی کنه و اغاز رفلاکس

تو شیر دهی همه چیز بلید بخوریم

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۳ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی