۶ پاسخ

اره ۱۷ هفته و دو روز بودم

منم میخوام هفده هفته و سه روز برم

بله من ۱۷هفته و ۲ روز بودم

چرا نمیذاری۱۸بری

میگن بهترین زمانش ۱۸ هفته به بعده

من ۱۷هفته و ۵روز رفتم برای انومالی

سوال های مرتبط

مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری