دخترا آزمایش گلوکز چجوریه؟مزه چی میده؟حال بهم زنه؟؟

۹ پاسخ

سلام من تازه همین الان خوردنش تموم شد

تصویر

من سر بچه اولم اوکی بودم امروز سر دومی قندم رفت ۳۳۵ و الان بستری ام

مزه شربت شیرین میداد
من ک خیلی اوکی بودم باهاش حالمم اصلا بد نشد

برای این آزمایش باید ناشتا بود؟

نه بابا اوکیه نه حال بهم زنه نه شیرینیش دلو میزنه .من صبح آزمایش دادم راحت بود اصلا اذیت نشدم حالت تهوع و ضعف و اینا هم نداشتم

قابل تحمل
اولش اوکیه من ساعت بعدش کمی حالم بهم خورد ولی بالا آوردن اینا نه
در حد سرگیجه کمی
اون مقدار که حل نمیشه توی گلو میمونه

گفته الان بری؟

والا من که خوردم خیلی خوشمزه بود تعجب میکنم بعضیا حالشون بد میشه😁

شربت پرتقال
خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان یاشار 🥹 مامان یاشار 🥹 ۴ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی
مامان اقا آرشا🩵 مامان اقا آرشا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری