سلام دوستان برای سرما خوردگی چی خوبه

۳ پاسخ

منم یە هفته بودم خوب نمیشدم داروهم مصرف کردم از دیروز عسل و لیموترش رو تو آبجوش قاطی میکنم میخورم تا حدامکان عفونتام رفع شده

سعی کن با آبمیوه و سوپ و شلغم و بخور دادن حالت بهتر بشه که نخوای دارو بخوری

دیفن ساده
استامینیفون۳۲۵ساده

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی