دمیترون خطرناکه ؟

۹ پاسخ

زیر ۳ ماه بله

دیگه دکترا نمیدن دمیترون ، منسوخ شده ، لب شکری میشه بچه

من ب۶ اصلا روم تاثیر نمیزاره از هفته ی ۶ دمیترون میخوردم تا الان

شما دمیترون خوردی؟

من سری قبلی هم حالت تهوع شدید داشتم تاسه ماه نمیتونستم چیزی بخورم دکتر هم دمیترون داد هم ب ۱۲ بود یاب ۶ دقیق یادم نیست..الانم گفتم معده م سوزش داره دمیترون داره

منم مجبورم روزی یه دونه می خورم،نخورم دیگه خون بالا میارم

من دخترم رو حامله بودم. خیلی تهوع داشتم رفتم دکتر بهم دمیترون داد

ب ۶ بخور

نه فکر نکنم اما خب بهتره مصرف نکنی یا کمتر
به هر حال هر قرصی عوارض داده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد