اکوی قلب رو باید هفته چند بریم و اینکه اجباریه؟

۲ پاسخ

از ۱۸ تا ۱۹ هفته بهترین تایمه
ن اجباری نیست اگه نیاز باشه دکتر واست مینویسه
واسه من نوشت ۱۸ هفته انجام دادم

هفته ۱۸ و ۱۹ بهترین تایمشه ولی تا ۲۲ میشه رفت .
بهتره ک بری ک خیالت از قلب راحت بشه

سوال های مرتبط

مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان زهرا و مهدیار مامان زهرا و مهدیار ۷ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهی چوکولو 💙 مامان ماهی چوکولو 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان zhivan مامان zhivan روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری