مامانا اكوي قلب چه هفته اي خوبه بريم؟

۵ پاسخ

من روز آنومالی رفتم تو ۱۸ هفته

به من گفت هفته ۲۰ برو... خیلی مزخرفه اگر انومالی نرماله نرو

روز آنومالی انجام داد

من همون روز انومالی رفتم؛ ۱۸ و ۵ روز بود.

من بعد آنومالی رفتم.۱۷ هفته و۵روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بهاروپناه😍 مامان بهاروپناه😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری