اکوی قلب ۱۸ هفته و هرتایمی از روز بریم اوکی هست؟؟

۲ پاسخ

اول باید انومالی انحام بدی بری...من چهارشنبه رفتم ۱۸ هفته و ۴ روز بودم

زیر ۲۰هفته نرو
ب من گف زود اومدی

سوال های مرتبط

مامان zhivan مامان zhivan روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهراد وسامراد مامان سپهراد وسامراد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وپنجم بارداری