خانوما اکوی قلب اجباریه؟

۶ پاسخ

بنظرم بری بهتره خیال ادم راحت میشه چون داخل اندام ها رو بررسی میکنه

برامن ننوشت

بری خیلی بهتره منو اگر دکتر ننویسه هم میگم بنویسه

منم مشكلي نداشتم دكترم برام نوشت هفته ي بعد ميرم

من اصلا مشکلی نداشتم ولی دکترم گفت چون دوقلویی حتما انجام بده

نه فقط اونایی که مشکل باشه میگن اکو کنن

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیستم بارداری
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بهاروپناه😍 مامان بهاروپناه😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری