۵ پاسخ

من رفتم عصب کشی کردم دکترم گفت مشکلی نداره

فعلا برای رفع موقت درد ،
با آب نمک مرتب بشور و اگر خالی شده یکم نمک بزار روش ،

برای ضدعفونی و از بین بردن عفونت و میکروب خوبه

تا به امیدخدا بتونی بری دکتر

من دندونم درد میکرد دکترم نامه داد عصب کشی کردم

انبرنسا دود کن

تحمل

سوال های مرتبط

مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 هفته هشتم بارداری
مامان پشمک مامان پشمک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لنا مامان لنا روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی❤️ مامان نی نی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 ۲ ماهگی