سلام
برای آزمایش بتا هر موقع بریم انجام میدن؟

۳ پاسخ

اره‌انجام‌میدن

اره نیاز ب ناشتایی و اینچیزا هم ندارهبا خیال راحت برو ایشالله که مثبتی

بله فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته نوزدهم بارداری