ای کاش شکممون اینجوری بود😁

تصویر
۱۷ پاسخ

بعد زایمانم اینطور باشه خوب میگورخیم از ترس کرم خدا رو شکر ک فکر همه جاش و کرده

ای کاش واقعا

وای دقیقا🥲ای کاش میشد

ای کاش

اره بخدا میدیدم در چ حاله

فقط خیالم از سالم بودنش راحت میشد

موافقم🤣

وای آره دیگه اینقد استرس نداشتیم

وییی ننه😍😁

مال من انقدنازک شده بود.همه چی معلوم بود😂😂

منم دوقلوهامو میدیدم ببینم بازی میکنن باهم🙄🤓

هرقت میخواستیم زیپشو باز میکردیم میزاشتیم زمین

این مدل ب ایران نیومده خیلی جالبه ـ
تو اون دستگاه هس

دیگه خودم سونو انومالی و طول سرویکس رو انجام میدادیم و اینقدر هزینه نمیشد😅😅😅

عاخ نه چندشه😖

نهههههه آدام گوخار🥲بچه اولش شبیه قورباغس اونو ببینه چجوری میخواد هضم کنه 🤦‍♀️قوربون خدا برم

اخ گفتی بخدا

سوال های مرتبط

مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی
مامان بچه شیر🎀 مامان بچه شیر🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیسان🩵🧸 مامان علیسان🩵🧸 هفته سی‌ودوم بارداری