۷ پاسخ

اره منم صبحا کوچیکه
شبا بزرگترها و سفته

اها خداروشکر پس طبیعیه

چون صبح ها نفخ نداری

اره

آره منم صبحا کوچیکه

شبا نفخ داره بزرگتره

تو شب‌میخابی تموم تغذیه بدنت بچه میگره اروم اونم میخابم وقتی بیدار میشی تحرک داری و در حال خوردنی اون بچه هم در حال تکون خوردن

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسري مامان پسري هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیدیا مامان لیدیا ۱۰ ماهگی