دمای ۳۷ بالاست؟

۴ پاسخ

ن نگرانی نداره

واکسن زدی اذیت شد پسر من چهارشنبه باید بزنه🥺

چرا ۳۷؟؟؟ واکسن اینا زده؟

نه ۳۷ و نیم ب بالا تبع

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان فندقم🤰🏻💙 مامان فندقم🤰🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان nafas مامان nafas ۱۶ ماهگی
مامان مامان گندم مامان مامان گندم ۱۲ ماهگی