خانما تب چند درجه باشه پاشویه باید کرد

۲ پاسخ

تو از ۳۷ ونیم پاشویی کن که تبش بالا نره
هر چقدر بتونی تبش رو کنترل کنی خوبه

فک کنم از ۳۸ ب بالا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان بُرنـــــــــا 🩵 مامان بُرنـــــــــا 🩵 ۸ ماهگی