خانوما برا اسید معده تون چی میخورین؟

۸ پاسخ

شربت مگنی میلک

سویق

لانسوپرازول ۳۰

پنتاپرازول 20 صبحا ده دقیقه قبل صبحانه بخور عالیه

دمیترون
ولی سعی کن معدت پر باشه تا اسید نیاد صبحا زود بیدار شو چیزی بخور تا اسید نیاد

قرص پنتوسیک یا همون پنتوپرازول

فاموتیدین

عرق نعناع

سوال های مرتبط

مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهرزاد مامان مهرزاد ۶ ماهگی
مامان گردالی من🐣 مامان گردالی من🐣 هفته سی‌وششم بارداری