برا اسید معده و تنگی نفس چ میخورین؟

۶ پاسخ

منم.

من رسیدم هفته ۲۸ نفسم قطع میشه
وای کسی اینجوری هست؟
همش عطش دارم
هی لبمو باید خیس‌کنم

دکترم با اسید معده قرص لانزو نوشته تنگی نفس هم چیزی نداد واسش گفت عادیه چون کم خونی دارم

فاموتیدین

برای اسید معد قرص جوشان b6
تنگی نفس هم لباس راحتی وجایی که تهویه هوا باشه دراز میکشم یا میشینم

تلخی دهن داری

سوال های مرتبط

مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری