۷ پاسخ

من گرفتم خیلی خوبه

بله بنظر من خیلی کاربردیه دیگه ترس اینکه میوه بپره گلوشون یاخفگیو نداری

سلام عزیزم چرا نیستی تو دختر

اره خوبه برا من که خیلی کاربردی بود

عالیه حتما بگیرید

اره خیلی خوب

آره خوبه حتمن بگیر

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی
مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی
مامان 🌈آریا فسقلی🐣 مامان 🌈آریا فسقلی🐣 ۱۴ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۶ ماهگی
مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی