۵ پاسخ

مبارک باشه عزیزم ان شاالله قدمش مبارک باشه

ببخشید بچه اتون چیه؟

همه چی که زده طبیعی خداروشکر مشکلی نداری.برای ما هم دعا کن همه چی خوب باشه.قدمش خیر باشه برات

همه چی طبیعیه
همین یک برگه است؟ راجب لب شکری و شریان بند ناف و انگشت دست و پا ننوشته حتی جنسیت هم نزده ک

جنسیت چی بود؟

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی🍼👶 مامان فسقلی🍼👶 هفته بیست‌ویکم بارداری