۲ پاسخ

منکه لکه بینی داشتم بادوفاستون نرگزدیک قاعدگی باز لکه دارم 😖

من لکه بینی داشتم ۲۰ روز... دکتر بهم ۱۰ تا دوفامد داد با فولیک اسید و یه قرص دیگه که یادم نیست الان....
مصرف کردم بعدش با اولین اقدامِ ناخواسته باردار شدم...

سوال های مرتبط